2024-03-29T12:02:35Z
https://nagoya.repo.nii.ac.jp/oai
oai:nagoya.repo.nii.ac.jp:00006512
2023-01-16T04:58:21Z
326:521:798:799
女性誌における2重の広告機能 : カタログ化ページと‘イメージ' 広告
The Double Function of Advertisements in Women's Magazines: cataloguizing pages and image advertising
古田, 香織
Furuta, Kaori
open access
名古屋大学大学院国際言語文化研究科
2005-03-31
jpn
departmental bulletin paper
VoR
https://doi.org/10.18999/stumc.1.61
http://hdl.handle.net/2237/8159
https://nagoya.repo.nii.ac.jp/records/6512
10.18999/stumc.1.61
http://www.lang.nagoya-u.ac.jp/research.html
1880-0831
メディアと文化
Studies in media and culture
1
61
76
https://nagoya.repo.nii.ac.jp/record/6512/files/furuta.pdf
application/pdf
1.8 MB
2018-02-19