2024-03-29T00:53:31Z
https://nagoya.repo.nii.ac.jp/oai
oai:nagoya.repo.nii.ac.jp:00006516
2023-01-16T05:00:26Z
326:521:798:801
広告の“誤解の自由” : イメージとコノテーションの問題
Advertisements and "The Freedom to Misinterpret" : Some Problems of Image and Connotation
古田, 香織
Furuta, Kaori
open access
名古屋大学大学院国際言語文化研究科
2006-03-10
jpn
departmental bulletin paper
VoR
https://doi.org/10.18999/stumc.2.1
http://hdl.handle.net/2237/8162
https://nagoya.repo.nii.ac.jp/records/6516
10.18999/stumc.2.1
http://www.lang.nagoya-u.ac.jp/research.html
1880-0831
メディアと文化
Studies in media and culture
2
1
13
https://nagoya.repo.nii.ac.jp/record/6516/files/stumc_2_1.pdf
application/pdf
1.6 MB
2018-02-19