2024-03-29T01:49:18Z
https://nagoya.repo.nii.ac.jp/oai
oai:nagoya.repo.nii.ac.jp:00013953
2023-01-16T04:01:01Z
608:648:649
MARKEDNESS THEORY AND THE INTERPRETATION OF LITERATURE : A CASE STUDY IN JAPANESE LITERATURE
Niculina, Nae
open access
名古屋大学博士学位論文 学位の種類:博士(学術) (課程) 学位授与年月日:平成12年3月27日
2000-03-27
eng
doctoral thesis
http://hdl.handle.net/2237/15854
https://nagoya.repo.nii.ac.jp/records/13953
甲第4667号
博士(学術)
2000-03-27
13901
名古屋大学
Nagoya University
https://nagoya.repo.nii.ac.jp/record/13953/files/k4667_1.pdf
application/pdf
7.2 MB
2018-02-20
https://nagoya.repo.nii.ac.jp/record/13953/files/k4667_2.pdf
application/pdf
8.9 MB
2018-02-20