WEKO3
アイテム
Simultaneous visual and auditory input : Applying the DRM paradigm to study the memory style of Chinese native speakers through separate testing modality
http://hdl.handle.net/2237/0002000918
http://hdl.handle.net/2237/00020009183500521f-5f72-4eee-b1fe-e8af6d194cc8
| 名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
|---|---|---|
|
|
|
| Item type | itemtype_ver1(1) | |||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 公開日 | 2021-06-16 | |||||||
| タイトル | ||||||||
| タイトル | Simultaneous visual and auditory input : Applying the DRM paradigm to study the memory style of Chinese native speakers through separate testing modality | |||||||
| 言語 | en | |||||||
| 著者 |
QIN, Zheng
× QIN, Zheng
|
|||||||
| アクセス権 | ||||||||
| アクセス権 | open access | |||||||
| アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||
| 出版者 | ||||||||
| 出版者 | 名古屋大学大学院教育発達科学研究科 | |||||||
| 言語 | ja | |||||||
| 出版者 | ||||||||
| 出版者 | The Graduate School of Education and Human Development, Nagoya University | |||||||
| 言語 | en | |||||||
| 言語 | ||||||||
| 言語 | eng | |||||||
| 資源タイプ | ||||||||
| 資源タイプresource | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
| タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
| 出版タイプ | ||||||||
| 出版タイプ | VoR | |||||||
| 出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
| 収録物識別子 | ||||||||
| 収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||
| 収録物識別子 | 1346-1729 | |||||||
| 収録物識別子 | ||||||||
| 収録物識別子タイプ | EISSN | |||||||
| 収録物識別子 | 2434-1258 | |||||||
| 書誌情報 |
ja : 名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 心理発達科学 en : Bulletin of the Graduate School of Education and Human Development. Psychology and human developmental sciences 巻 67, p. 46, 発行日 2021-03-08 |
|||||||