WEKO3
アイテム
Product differentiation and advertising in multiple markets
http://hdl.handle.net/2237/18309
http://hdl.handle.net/2237/18309dae6e61b-4641-4f30-abfa-81fa66e55dd2
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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E13-6.pdf (144.0 kB)
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2013-07-22 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Product differentiation and advertising in multiple markets | |||||
言語 | en | |||||
著者 |
Kodera, Toshiki
× Kodera, Toshiki× Che, Wenjiao |
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アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Two-sided markets | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Multiple markets | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Product differentiation | |||||
抄録 | ||||||
内容記述 | A study of the Hotelling location game where media platforms compete on two separate markets with the same content has been carried out. The findings show that media platforms may provide less differentiated content if non-negative price constraint binds in at least one market. Content differentiation decreases in the size of market where the constraint binds. | |||||
言語 | en | |||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
出版者 | ||||||
言語 | ja | |||||
出版者 | 名古屋大学大学院経済学研究科附属国際経済政策研究センター | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
タイプ | departmental bulletin paper | |||||
出版タイプ | ||||||
出版タイプ | VoR | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||
書誌情報 |
en : Economic Research Center Discussion Paper 号 E13-6, 発行日 2013-07 |
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著者版フラグ | ||||||
値 | publisher | |||||
シリーズ | ||||||
関連名称 | E-Series;E13-6; | |||||
URI | ||||||
識別子 | http://hdl.handle.net/2237/18309 | |||||
識別子タイプ | HDL |