WEKO3
アイテム
Pedagogical Approach to Family Relations in Uzbekistan : Focusing on Theoretical Transition
https://doi.org/10.18999/nueduca.69.1.71
https://doi.org/10.18999/nueduca.69.1.71e78c7f2b-acf2-4f11-9b09-f8ab6c1ff36f
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
nueduca6901_07.pdf (172 KB)
|
|
Item type | itemtype_ver1(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2022-10-26 | |||||||
タイトル | ||||||||
タイトル | Pedagogical Approach to Family Relations in Uzbekistan : Focusing on Theoretical Transition | |||||||
言語 | en | |||||||
著者 |
JALILOV, Aktam T.
× JALILOV, Aktam T.
|
|||||||
アクセス権 | ||||||||
アクセス権 | open access | |||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||
内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||||
内容記述 | In Uzbekistan, there is no subject in secondary education that prepares high school students for family life. This lack of appropriate preparation for matrimony and co-habitation is one of the root causes for the increase of marital difficulties among Uzbekistan young adults. This study investigates current theories in pedagogical and psychological research that may offer curriculum solutions for Uzbekistan schools. | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | 名古屋大学大学院教育発達科学研究科 | |||||||
言語 | ja | |||||||
出版者 | ||||||||
出版者 | The Graduate School of Education and Human Development, Nagoya University | |||||||
言語 | en | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
出版タイプ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.18999/nueduca.69.1.71 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
収録物識別子 | ||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||
収録物識別子 | 1346-0307 | |||||||
書誌情報 |
ja : 名古屋大学大学院教育発達科学研究科紀要. 教育科学 en : Bulletin of the Graduate School of Education and Human Development. Educational Sciences 巻 69, 号 1, p. 71-83, 発行日 2022-10-15 |