ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. C100 医学部/医学系研究科
  2. C100a 雑誌掲載論文
  3. 学術雑誌

Popular social media as a tool for enhancing community-based end-of-life care education for healthcare professionals: a formative study

http://hdl.handle.net/2237/00028575
http://hdl.handle.net/2237/00028575
f9a2d8dd-c789-4b04-92a2-2ff52fcb1e84
名前 / ファイル ライセンス アクション
MainText.pdf MainText (189.8 kB)
Item type 学術雑誌論文 / Journal Article(1)
公開日 2018-09-12
タイトル
タイトル Popular social media as a tool for enhancing community-based end-of-life care education for healthcare professionals: a formative study
言語 en
著者 Hirakawa, Yoshihisa

× Hirakawa, Yoshihisa

WEKO 85301

en Hirakawa, Yoshihisa

Search repository
Uemura, Mayu Yasuda

× Uemura, Mayu Yasuda

WEKO 85302

en Uemura, Mayu Yasuda

Search repository
Chiang, Chifa

× Chiang, Chifa

WEKO 85303

en Chiang, Chifa

Search repository
Aoyama, Atsuko

× Aoyama, Atsuko

WEKO 85304

en Aoyama, Atsuko

Search repository
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
権利
言語 en
権利情報 This is an Accepted Manuscript of an article published by Taylor & Francis Group in Educational Gerontology on 20/02/2018, available online: http://www.tandfonline.com/10.1080/03601277.2018.1440514.
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 The purpose of this study is twofold: to assess the acceptance and usefulness of Nagoya University Small Private Online Courses, which is an online end-of-life care educational program through popular social media designed to supplement traditional end-of-life care education among healthcare professionals and to get constructive feedback with the aim of enhancing the impact of the program on fundamental knowledge of and attitudes toward end-of-life care provision. All 107 participants nationwide enrolled in this educational program completed the entire study. We found evidence of the beneficial effect of the social media strategies on participants’ knowledge and practice toward end-of-life care. In addition, data analyses provided insights into modifiable factors associated with learners’ active participation.
言語 en
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 ファイル公開:2019/08/20
言語 ja
出版者
出版者 Taylor & Francis
言語 en
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプresource http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
タイプ journal article
出版タイプ
出版タイプ AM
出版タイプResource http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa
DOI
関連タイプ isVersionOf
識別子タイプ DOI
関連識別子 https://doi.org/10.1080/03601277.2018.1440514
ISSN(print)
収録物識別子タイプ PISSN
収録物識別子 0360-1277
ISSN(Online)
収録物識別子タイプ EISSN
収録物識別子 1521-0472
書誌情報 en : Educational Gerontology

巻 44, 号 4, p. 211-219, 発行日 2018-02-20
著者版フラグ
値 author
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2021-03-01 11:24:59.342763
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3