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EN-ROUTE UPDATING METHODOLOGY OF TRAVEL TIME PREDICTION USING ACCUMULATED PROBE-CAR DATA
http://hdl.handle.net/2237/10031
http://hdl.handle.net/2237/10031477f2235-41fa-42e4-8c5c-956dfd34b5c4
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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Item type | 学術雑誌論文 / Journal Article(1) | |||||
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公開日 | 2008-05-26 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | EN-ROUTE UPDATING METHODOLOGY OF TRAVEL TIME PREDICTION USING ACCUMULATED PROBE-CAR DATA | |||||
言語 | en | |||||
著者 |
MIWA, Tomio
× MIWA, Tomio× TAWADA, Yusuke× YAMAMOTO, Toshiyuki× MORIKAWA, Takayuki |
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アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||
抄録 | ||||||
内容記述 | Probe-car data include the information about the trajectory of speeds driver have experienced while passing through arbitrary selected sections. This paper discusses the methods of en-route updating travel time prediction, making effective use of probe-car data. Several methods suggested in this paper, which are en-route updating methods using both accumulated probe-car data and driver-experienced data, can predict travel time more accurately than methods that do not use both data in most cases. | |||||
言語 | en | |||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | ||||||
内容記述 | CD-ROM | |||||
言語 | en | |||||
内容記述タイプ | Other | |||||
出版者 | ||||||
言語 | en | |||||
出版者 | ITS Japan | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプresource | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
タイプ | journal article | |||||
出版タイプ | ||||||
出版タイプ | AM | |||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_ab4af688f83e57aa | |||||
書誌情報 |
en : Proceedings of the 14th World Congress on Intelligent Transport Systems 発行日 2004 |
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フォーマット | ||||||
application/pdf | ||||||
著者版フラグ | ||||||
値 | author | |||||
URI | ||||||
識別子 | http://hdl.handle.net/2237/10031 | |||||
識別子タイプ | HDL |