ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. D100 大学院国際開発研究科
  2. D100d 学位論文
  3. 博士論文(国開博・論国開博)

Exploring the Practices, Determinants, and Effects of Teacher’s Culturally Responsive Teaching on Students’ Social Integration: A Case Study of Multi-Ethnic Classrooms in Northern Thailand

http://hdl.handle.net/2237/0002011696
http://hdl.handle.net/2237/0002011696
7b0715b8-7b49-49df-a7b6-248895f5dc45
名前 / ファイル ライセンス アクション
k15134_abstract.pdf k15134_abstract.pdf (192 KB)
k15134_review.pdf k15134_review.pdf (252 KB)
k15134_summary.pdf k15134_summary.pdf (111 KB)
Item type itemtype_ver1(1)
公開日 2024-11-07
タイトル
タイトル Exploring the Practices, Determinants, and Effects of Teacher’s Culturally Responsive Teaching on Students’ Social Integration: A Case Study of Multi-Ethnic Classrooms in Northern Thailand
言語 en
その他のタイトル
その他のタイトル 教員の文化に対応した指導の実践、決定要因、及び生徒の社会統合への効果についての探索―北部タイの多民族教室での事例
言語 ja
著者 CHAROENSILP, Pimmada

× CHAROENSILP, Pimmada

en CHAROENSILP, Pimmada

Search repository
アクセス権
アクセス権 metadata only access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_14cb
言語
言語 eng
資源タイプ
資源タイプresource http://purl.org/coar/resource_type/c_db06
タイプ doctoral thesis
書誌情報
発行日 2024-10-31
学位名
言語 ja
学位名 博士(国際開発学)
学位授与機関
学位授与機関識別子Scheme kakenhi
学位授与機関識別子 13901
言語 ja
学位授与機関名 名古屋大学
言語 en
学位授与機関名 Nagoya University
学位授与年度
学位授与年度 2024
学位授与年月日
学位授与年月日 2024-10-31
学位授与番号
学位授与番号 甲第15134号
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2024-11-07 01:14:01.457834
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3